Email Eπικοινωνία

info@sarridou-insurance.gr

Τηλ. Επικοινωνίας

+30 6949 974 368,+30 2510 517 875

Ακολουθήστε μας:

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ

Ένα τροχαίο ατύχημα είναι πάντα ένα δυσάρεστο γεγονός. Κρατάμε την ψυχραιμία μας και ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα για μια γρήγορη και ασφαλή διαδικασία:

1)  Διασφάλιση ομαλής διεξαγωγής της κυκλοφορίας χωρίς να αλλοιωθούν τα στοιχεία στον τόπο του ατυχήματος

Πρώτα από όλα, πρέπει οι εμπλεκόμενοι οδηγοί να σταματήσουν στο σημείο και να λάβουν όλα τα απαραίτητα μέτρα προειδοποίησης των άλλων οδηγών πχ με την χρήση τριγώνου, ότι έχει γίνει κάποιο ατύχημα, ώστε να μην κινδυνεύσει η ομαλή κυκλοφορία των λοιπών οχημάτων.

Συνιστάται να μην γίνεται μετακίνηση των οχημάτων γιατί είναι πιθανό να αλλάξει κάποια δεδομένα στον τόπο του ατυχήματος και να επηρεαστεί το θέμα της υπαιτιότητας. Σε πολλές όμως περιπτώσεις τροχαίων ατυχημάτων, τα οχήματα πρέπει να μετακινηθούν για την διευκόλυνση της κυκλοφορίας και γενικότερα για θέμα ασφάλειας. Σε αυτές τις περιπτώσεις, προτείνεται πριν την μετακίνηση οι εμπλεκόμενοι οδηγοί να τραβήξουν χρησιμοποιώντας το κινητό τους τηλέφωνο κάποιες φωτογραφίες, διασφαλίζοντας έτσι ποια ήταν η αρχική θέση των οχημάτων για μελλοντική χρήση από την ασφαλιστική τους εταιρία ή τις Αστυνομικές Αρχές

2)  Κλήση  Φροντίδας ατυχήματος και Δήλωση ευθύνης

Επόμενο βήμα είναι οι εμπλεκόμενοι οδηγοί να καλέσουν την Φροντίδα Ατυχήματος ώστε να καταγράψει το συμβάν. Η Φροντίδα Ατυχήματος είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο και το αντίστοιχο τηλέφωνο της Φροντίδας Ατυχήματος κάθε ασφαλιστικής εταιρείας αναγράφεται πάνω στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο του οχήματος.

Η φροντίδα ατυχήματος θα φωτογραφίσει το σημείο του ατυχήματος και τα εμπλεκόμενα οχήματα και θα καλέσει τους οδηγούς να συμπληρώσουν το έγγραφο δήλωσης ατυχήματος, όπου θα αναφέρονται οι ακριβείς συνθήκες του ατυχήματος. Σε περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματος σας, ο συνεργάτης της φροντίδας θα ειδοποιήσει για την ρυμούλκηση – μετακίνηση του οχήματος σας σε τοπικό συνεργείο, ( απαραίτητη προϋπόθεση είναι το συμβόλαιο σας να διαθέτει την κάλυψη τοπικής ρυμούλκησης συνεπεία ατυχήματος ή την κάλυψη της οδικής βοήθειας). Σημαντικό για την ομαλή διεκπεραίωση της αποζημίωσης είναι η ξεκάθαρη αποδοχή ευθύνης, η οποία θα αποτυπώνεται στις εκάστοτε δηλώσεις του κάθε εμπλεκόμενου.

Επικοινωνήστε αμέσως με τον ασφαλιστή σας για να σας δώσει κατευθυντήριες οδηγίες.

3)  Ανταλλαγή στοιχείων οδηγών και μαρτύρων

Σημαντικό είναι οι εμπλεκόμενοι οδηγοί να ανταλλάσσουν μεταξύ τους στοιχεία και σε περίπτωση που υπάρχουν μάρτυρες, να κρατηθούν και τα στοιχεία αυτών, καθώς μπορεί στο μέλλον, να βοηθήσουν με τις πληροφορίες τους ως προς τις συνθήκες του ατυχήματος. Σε κάθε περίπτωση, η φροντίδα ατυχήματος καταγράφει όλα τα διαθέσιμα σε αυτήν στοιχεία.

4)  Κλήση στην Τροχαία

Καλό είναι πάντα να γίνεται και η αντίστοιχη κλήση στην Τροχαίας της περιοχής, ώστε να καταγραφεί το συμβάν. Ειδικά αν υποπτευτείτε ότι, το άλλο όχημα είναι ανασφάλιστο ή ο οδηγός δεν έχει δίπλωμα ή ο οδηγός είναι κάτω από την επήρεια αλκοόλ / παραισθησιογόνων ουσιών  Το απόσπασμα της Τροχαίας είναι βασικό στοιχείο για την αποζημίωση του οδηγού που δεν φέρει ευθύνη, εφόσον είναι υπογεγραμμένο από τα εμπλεκόμενα μέρη και η μία πλευρά δέχεται την υπαιτιότητα.

Στο απόσπασμα της καταγραφής της Τροχαίας, οι εμπλεκόμενοι οδηγοί  υπογράφουν και να περιγράφουν στο αστυνομικό όργανο τις πορείες τους,  Με αυτό το απόσπασμα της Τροχαίας,η ασφαλιστική εταιρία μπορεί εύκολα να βγάλει συμπέρασμα, ως προς το πώς εκινείτο ο κάθε οδηγός, και το ποιος φέρει την ευθύνη. Επίσης, στην καταγραφή της Τροχαίας αναφέρονται σε ειδικό σημείο οι υπάρχουσες σημάνσεις, όπως  π.χ. μία σήμανση ΣΤΟΠ ή παραχώρηση προτεραιότητας.


5)  Τι κάνουμε σε περίπτωση τραυματισμού

Στις περιπτώσεις τραυματισμού, καλούμε άμεσα η αρμόδια Αστυνομική Αρχή, για καταγραφή του συμβάντος και άλλες Αρχές όπως το ΕΚΑΒ και την πυροσβεστική ώστε να φροντίσουν για την διασφάλιση της ασφάλειας του τραυματία. Οι τραυματίες δεν πρέπει ποτέ να μετακινούνται. Εάν τραυματίας είναι ένας μοτοσικλετιστής που φοράει κράνος και είναι στο οδόστρωμα, δεν αφαιρούμε το κράνος του γιατί μπορεί να προκαλέσει σοβαρή ζημιά ή να επιδεινώσει την κατάσταση.

6) Βοηθάμε τους συνανθρώπους και την Τροχαία στο έργο της

Κρατήστε τα στοιχεία ταυτότητας αυτοπτών μαρτύρων, η οποιαδήποτε στοιχεία μπορείτε, όσων εγκαταλείπουν τον τόπο του ατυχήματος (όπως φυσιογνωμικά χαρακτηριστικά, αριθμό κυκλοφορίας, τύπο και χρώμα οχήματος κ.α,).

7)  Κατά τη σύγκρουση αν υπάρξει παραβίαση σήμανσης από ένα όχημα και στην προσπάθειά μας να αποφύγουμε την σύγκρουση, κάνουμε ελιγμό αποφυγής και συγκρουόμαστε με τρίτο όχημα (δεν υπάρχει επαφή του οχήματος που παραβίασε τη σήμανση με το δικό μας όχημα) απαραίτητα περιμένετε να έρθει η αστυνομία δηλώνοντας το συμβάν.

8)  Δήλωση εντός 8 ημερών του ατύχημα στην ασφαλιστικής μας εταιρείας

Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, καλό είναι η δήλωση να γίνεται πάντα από τον οδηγό του οχήματος την ώρα του ατυχήματος καλώντας την Φροντίδα ατυχήματος. Αν δεν την καλέσετε, πρέπει εντός 8 ημερών, να κάνετε τη δήλωση είτε με τον ασφαλιστή σας, είτε ηλεκτρονικά είτε πηγαίνοντας στα  κεντρικά γραφεία ή στα υποκαταστήματα των ασφαλιστικών εταιρειών, έχοντας μαζί σας τα απαραίτητα δικαιολογητικά: το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, την άδεια του αυτοκινήτου, το δίπλωμα οδήγησης, δελτίο συμβάντων από την αστυνομία (εφόσον υπάρχει), τα στοιχεία του άλλου οχήματος, την ασφαλιστική εταιρεία του άλλου οχήματος και την ακριβή ημερομηνία, ώρα και τόπο του ατυχήματος.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Tags :
ατύχημα,κάνουμε,τι,τροχαίο

Κοινοποίησε το!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ασφαλιστικός Σύμβουλος

Σαρρίδου Δέσποινα

Στόχος και αποστολή μας είναι να σας εξυπηρετήσουμε υπεύθυνα με τα κατάλληλα ασφαλιστικά προγράμματα. Να ανταποκρίνονται στις ρεαλιστικές σας ανάγκες με γνώμονα το βέλτιστο οικονομικό κόστος.

ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

NEWSLETTER

Εγγραφείτε στο newsletter μας